14:1x


En bild från rånet i Landskrona nu i veckan, jag har läst i alla tidingar att rånet begicks mellan 23.00-23.30. 
Kanske tid för dem att ändra klockan på sin övervakningskamera, där tolkar jag att klockan är typ 14.11, Men de kanske kör efter kinesisk tid, vad har jag för rätt att tro något annat egentligen. (haha).
Ser det inte ut som killen har en Röd/Svart rutig flanellskjorta på sig också? 
Känns snarare som denna bilden kommer från den djupaste öknen i Texas.
Dessutom är det inget basebollträ killen håller i handen, det är för fan en 30cm dildo, det ser förfan vem som helst.

Men vad fan vet jag egentligen,

Kommentarer
Postat av: lollo

hahah fyfan för att bli rånad av en dildo!

2009-02-13 @ 14:21:32
URL: http://pickelnyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0